Můj první den na reálném účtu

09.08.2008 16:36

 

Pokračování je sice s měsíčním zpožděním, ale dříve jsem nebyla schopná o tom psát což po přečtení jistě pochopíte.

Asi po týdnu, kdy jsem vložila finance na reálný účet, jsem dostala odvahu vyzkoušet obchodování.

Přesto, že jsem měla vklad celkem vysoký, začala jsem testovat na objemech 0,50 lotu měnové páry. Ovšem nejhorší bylo vybrat kam vhodně investovat, začaly se mi potit ruce a trochu jsem se začala klepat. Nakonec jsem zvolila EUR/JPY objem 0,50 lotu a rozklepanou rukou jsem dala prodat. A stalo se to, co je obvyklé, okamžitě šel trh proti mě a já jen zírala kam až to vyleze. Už, už jsem chtěla zavřít v mínusu asi 1200 Kč, protože víc jsem obětovat nechtěla, ale než jsem se celá vyklepaná rozhodla, trh se otočil a mě se ulevilo. Z očima přilepenýma na obrazovce jsem začala „ovlivňovat“ trh a vykřikovala jsem „padej ty mrcho dolů“ a podobné výroky, které chvilkami vypadaly, že mě to i poslouchá J. To normálně na demu nedělám, ale vlastní prachy, jsou vlastní prachy, s tím nic nenaděláte a i když z počátku počítáte, že minimálně o polovinu přijdete, není jednoduché se s nimi rozloučit.  Takto jsem udělala dva obchody a vydělala celkem cca 2.300 Kč za půl hodiny. Jako správná tradérka jsem usoudila, že je výdělek dobrý a obchodování jsem ukončila. Řekla jsem si, že večer zkusím ropu, tam se očekávalo podle zpráv z FEDu, že ropa vystřelí nahoru a já jsem si plánovala, jak se večer napakuji. Přes den jsem už neobchodovala ani na demu a věnovala jsem se jiným aktivitám, abych se uklidnila a večer měla nervy v pohodě.

Nadešel pro mne „osudný večer“, bylo něco po 19. hod., zapnula jsem počítač, otevřela platformu a začala jsem zkoumat ropu a její pohyb za tento den. Věděla jsem, že musím zadat obchod nejméně 5 minut před zveřejněním zprávy, abych neplatila zvýšený poplatek za uzavření obchodu, tedy asi 3x vyšší, než normálně. Osmá hodina večerní se nezadržitelně blížila a já jsem začala opět „vibrovat“, ta tam byla moje představa, že budu už klidná. Ropa najednou začala padat a já jsem byla rozhodnutá i tak jít proti trhu, protože mě něco říkalo, že stejně vyletí nahoru, byť jen na okamžik a když dám rozumnou realizaci, tak se obchod uzavře i když to jenom vystřelí. Co se však stalo po mém zadání obchodu a jakou infarktovou situaci jsem prožila, to si umí představit jen málo kdo.

 

zlata991

Web pro milionáře © 2008-2020 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode