Šok je slabé slovo

09.08.2008 16:39

 

Byl čtvrtek večer, těsně před zveřejněním zprávy FEDu, tehdy jsem otevřela pokyn a automaticky jsem pravým tlačítkem zadala koupit 0,50 lotu ropy, teda to jsem si myslela, vždyť tlačítka jsou vždy stejná a už je ani nečtete. Objevilo se potvrzení, že obchod byl zrealizován, to taky nečtu a dám automaticky OK, abych rychle nastavila realizace zisku. Začala jsem posouvat realizaci ceny směrem mého domnělého obchodu a stále nic, lišta na potvrzení zůstávala stále šedá i když jsem už vyjela asi o 100 pips. Lapala jsem po dechu a říkala jsem si, že to není možné, aby nešlo nastavit realizaci zisku na nižší zisk, chvíli jsem zkoumala jestli to nejde nějak upravit, ale nic jsem neobjevila. Teprve teď jsem si uvědomila, že obchod je zrealizován jako prodat a než jsem se za pár vteřin probrala z mrákot, ropa vystřelila a já jsem stačila zavřít až když jsem byla v mínusu 21 tisíc Kč, dřív mě to na zavření nechtělo pustit, prostě trh letěl vzhůru jak zběsilý a server byl stále zaneprázdněn, nebo mi to psalo špatná cena apod.. Ani v nejdivočejším snu by mne nenapadlo, že se něco takovéto může stát. Pokoušel se o mě infarkt, srdce až v krku a moje psychika na pokraji zhroucení. Nebyla jsem schopná dát další obchod směrem trhu, jak jsem později zjistila stále to stálo za to. Ale dobře, že jsem to neudělala. V té době jsem nevěděla, že to nebyla moje chyba a další zadání obchodu by mne úplně zruinovalo. Vždycky říkám, že všechno zlé je k něčemu dobré a v tu chvíli to platilo dvojnásobně.

Jen jsem tupě zírala jak to letí nahoru a já jsem úplně bezmocná cokoliv udělat, byla jsem jako paralyzovaná. Asi za půl hodiny jsem zjistila, že jsem mohla mít víc než 72 tisíc Kč zisk, no to byl prostě nářez na mou psychiku, mrzelo mě to a v duchu jsem si spílala co jsem to za magora, že dám opačný obchod, když se na to celý den připravuji.

Přemýšlela jsem o tom co se stalo ještě dlouho do noci a nemohla jsem přijít na to, jak jsem mohla udělat tak fatální chybu. V pátek jsem vzteky počítač ani nezapnula.

Přišlo pondělí ráno, to už jsem se trochu uklidnila,  a rozhodla se ztrátu dohnat. Zadala jsem  obchod 0,10 ropy, pravým tlačítkem a najednou mi to došlo, na zlomek sekundy jsem zaregistrovala nápis na tlačítku, které jsem právě zmáčkla. Vytřeštila jsem oči, bylo tam Prodat místo Koupit, nebo mě šálí zrak? Bohužel bylo to tak a obchod se opět zrealizoval jako prodat. Okamžitě jsem to zavřela a teprve teď jsem si znovu otevřela pokyn na ropě a s hrůzou jsem zjistila, že tlačítka jsou přehozená, no to byl další šok, který jsem nemohla vydýchat. Ano čtete dobře PŘEHOZENÁ TLAČÍTKA. Uprostřed bylo dlouhé tlačítko „Zadejte dotaz“ jako vždy a po zmáčknutí se mělo objevit vlevo tlačítko Prodat a vpravo tlačítko Koupit,  ale po zmáčknutí se na pravé straně objevilo tlačítko PRODAT místo Koupit a na levé straně bylo místo Prodat opět tlačítko „POLOŽIT DOTAZ“, no to mě dohnalo málem k šílenství, to by mě ani nenapadlo, zvláště když jsem při podpisu smlouvy byla ubezpečená brokerem, že platforma je naprosto stejná jako demo a rozdíl je jen v tom, že budu obchodovat s vlastními penězi a to ani nemluvím o tom, jak se zatvářil, že jsem se na to zeptala, připadala jsem si jako dement, který se ptá na něco tak jasného, nejraději bych se v tu chvíli propadla. ( foto okna tohoto pokynu jsem vám dala do menu, aby jste se sami přesvědčili, že je to fakt ).

 

zlata991

Web pro milionáře © 2008-2020 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode