Reklamace

09.08.2008 16:40

 

Ztráta 21 tisíc mě mrzela o to víc, že to, jak s oblibou říkáme „co by, kdyby“, nebylo mojí chybou, ale chybou platformy a bylo tedy reálné zisk 72 tisíc v ten osudný čtvrtek udělat, to mě dorazilo úplně.

Během pár minut po tom co jsem to v pondělí zjistila, jsem volala brokera, ale bylo moc brzy a nikdo to nebral. Nervy pracovaly a já jsem byla každou minutou víc a víc nabroušená. Asi v osm ráno jsem se konečně dovolala a celá rozčílená jsem jim řekla co se mi stalo a chtěla jsem okamžité řešení situace, ale oni byli v klidu a já si mám prý podat reklamaci. Věděli, že se těchto chyb pár vyskytlo na této platformě, tak mě nabídli opravu platformy. To jsem odmítla a chtěla jsem platformu novou, tedy jiné číslo, neboli novou verzi. Vyhověli mi a já jsem si původní vadnou platformu uložila na jiný počítač, aby se nemohla sama při spuštění opravit, to vše pro případ, že by reklamaci neuznali. Byla jsem rozhodnuta se i soudit. Ještě před tím jsem nafotila všechny druhy příkazů i ten s vadnými tlačítky a uložila si to. Teprve potom jsem nainstalovala novou platformu a založila demo, abych novou platformu otestovala, vše bylo v pořádku až na moji tvrdě vytrénovanou psychiku. Ta vzala za své a ještě dlouho po tom jsem nemohla udělat žádný obchod, abych neprodělala. Jakmile šel obchod jen trochu do mínusu, neměla jsem absolutně nervy čekat než se trh otočí a i když jsem měla dobře zadaný obchod, zavřela jsem vždycky v mínusu, prostě nervy na pochodu, zavírala jsem už při mínusech kolem -500 Kč, tak jsem přišla o dalších pár tisíc. Uznala jsem, že takto by to dál nešlo a musela jsem si dát na nějaký čas pohov, byla jsem jen na demu.

Sepsala jsem reklamaci, celkem asi na 20 listů A4 a odnesla brokerovi. Ujistili mě, že vše proběhne v pořádku a do 14 dnů budu mít peníze zpět na účtu, ale až po prozkoumání historie účtu, až se zjistí co jsem vlastně zadala. No, co vám budu povídat, celých 14 dnů ve mně byla tak malá dušička, že to neuznají a já nic nedostanu, že jsem se nemohla na nic soustředit.

Naštěstí byla reklamace úspěšně vyřízena a jako balzám na moji duši působila slova brokera v telefonu, když mi oznamoval, že peníze mám zpět na účtu. Ale bohužel svůj obchodní grif budu obnovovat ještě dlouho, než budu schopná realizovat obchody jako dřív. Ten strach, že se opět něco s platformou stane mě prostě děsí i když vím, že nic podobného mi již nehrozí.

Tím, že tuto reklamaci broker vyřídil kladně a chybu uznal, si získal mou důvěru zpět a věřím, že jsem si brokera nevybrala špatně.

 

zlata991

Web pro milionáře © 2008-2020 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode