Moje začátky

12.12.2008 09:49

autor: zlata991

Já osobně jsem takový soutěživý typ, někde na netu jsem se dozvěděla v září 2007 o soutěži, kde se hrálo o super auto. Otevřela jsem si tedy soutěžní účet a jako úplný začátečník, který nemá ani páru o tom co je obchodování na forexu a už vůbec neví, jak se obchoduje a jak se platforma používá, jsem se do toho pustila. Kupodivu, ač jsem „blondýna“, se mi nebývale dařilo a už po prvním dnu jsem měla umístění do 100 z několika tisíců soutěžících. To bylo velmi povzbudivé, tak jsem pár dnů pokračovala docela úspěšně. Asi po týdnu jsem se pochlubila kamarádovi, který se tradingem zabýval již druhý rok, ale stále jen na demu, což jsem nechápala. Když jsem mu sdělila jak vysoký mám účet po týdnu obchodování, okamžitě mě začal vysvětlovat, že tak to nejde, že o tom musím něco vědět a kdybych prý věděla alespoň to co on a znala rizika, rozhodně nebudu tak klidná a celou věc uzavřel tím, že jsem měla pouze štěstí. Tak to mne tedy nadzvedlo. Kamarád mě poučil co všechno je třeba znát a já jsem tedy začala prohledávat weby, zjišťovat a doplňovat znalosti, aby mé obchodování dostalo „glanc“. Dokud jsem se dostala pouze k fundamentům a začala sledovat více ekonomické zprávy, dařilo se mi možná ještě lépe odhadovat kam trh půjde. Ovšem horší už to bylo když jsem začala používat různé ukazatele a podobné ptákoviny. Prostě se mi přestalo téměř dařit a nakonec jsem z toho byla tak zblblá, že jsem šla na školení. Vrátila jsem se plná optimismu a naděje, že teď už to bude hračka. Ale opak byl pravdou. Po několika méně úspěšných obchodech, vedených podle všech „rádců“, se mi fakt vůbec nedařilo. Začala jsem mít strach cokoliv udělat a přestala jsem si věřit. Obchody jsem uzavírala na základě všech možných i nemožných analýz, ale vše marné, výdělky se snížily, lépe řečeno propadly pomalu až na samé dno. Tím pro mne skončily veškeré naděje a na konci soutěže jsem se ocitla až někde hluboko pod průměrem úspěšnosti. Ale protože mě tento druh výdělku docela oslovil, nevzdala jsem to a pokračovala jsem na demu dál s tím, že to prostě musím dokázat.

 

Web pro milionáře © 2008-2020 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba www stránek zdarmaWebnode