Konečně se dostávám do formy

09.08.2008 16:41

 

Z počátku po tom maléru s platformou jsem obchodovala Forex, tedy měnové páry, protože jsem se podvědomě bála v reálu zadat ropu. Měnové páry, ale neznám tak dobře a prodělala jsem víc než jsem vydělala. Proto jsem usoudila, že bohužel návrat k ropě je pro mne nevyhnutelný, abych dohnala ztráty.

Ještě pár dnů jsem se přemlouvala a ropu jsem testovala na demu. Nejdřív jsem si udělala výpočty za kolik můžu zadávat obchody, aby mě to nestálo moc, když to půjde proti mně a o kolik peněz jsem reálně i duševně připravena přijít. Po těchto přípravách jsem konečně zadala první obchod za 0,10 lotu ropy. Když šel do mínusu jen jsem odpočítávala, kdy to zavřu a stále jsem doufala, že to mé stanovené hranice nedosáhne a otočí se to. Nakonec jsem překonala strach, a vydržela jsem čekat. Tak jsem po dlouhé době opět začala na ropě vydělávat. Objem 0,10 ropy je při 100 pips + nebo - cca 3000 Kč a to bylo důležité si vštípit do hlavy a smířit se z takovou ztrátou pokud nastane. To bylo to, co mě pomohlo trochu se srovnat a hlavně pro mne bylo důležité, že mám svůj plán ztrát. Prostě níž to nepustím, protože vím, že obratem vydělám vše zpět a ještě budu v zisku. Taky někdy praktikuji Hedge, což je zajištění obchodu, když si nejsem jistá kam se trh vydá a nastavuji zisky na obě strany pouze reálné, tak kolem 30 pips. Když to vypadá nadějně, okamžitě dám nový obchod dál tím směrem za stejných podmínek, ale vždy nastavuji Target, jednak mám v reálném obchodě přednost na zavření na stanovené ceně a pokud by byl třeba výpadek internetu, tak se to zavře na serveru automaticky. Ono totiž v reálném trhu chtít zavřít ropu se vám podaří jen málo kdy tak, jak si představujete a za cenu, která vám vyhovuje, buď vám to píše, že server je zaneprázdněn, nebo vám to nabízí nové a nové kotace ceny, které jsou pro vás už třeba nepřijatelné, jelikož už jste dávno mezi tím v mínusu a podobně. Jo, jo, ropa má úžasnou rychlost, tak jak můžete během několika vteřin vydělat balík, zrovna tak rychle vám to může vymazat účet až do dna.

Tak jsem si prožila krušné chvilky hned první den v reálném obchodování a ztratila jsem svou jistotu a rozhodnost, což je snad nejdůležitější při tomto druhu podnikání, ale doufám, že je to zkušenost, která se mi vyplatí alespoň v tom, že budu v budoucnu více pozorná a tlačítka si přečtu minimálně 2x než je zmáčknu a nejen to. Teď už je to téměř měsíc a zdá se, že pomalu je vše zažehnáno a já zase vydělávám. Jupí!!!

 

zlata991

Web pro milionáře © 2008-2020 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode