Jak jsem se upsala tradingu

12.12.2008 09:57

V předchozím článku jsem se zmínila o tom, jak důležité je vybrat správný den a hodinu podle tattev. Možná to budete někdy v životě potřebovat, tak následuje stručné vysvětlení.

Tattvy jsou úseky dne po 24 minutách, tattev je 5 a mají různý význam, podle toho, ve které tatvě se nachází čas určitého úkonu, např. zkouška, uzavření smlouvy, uzavření sňatku apod., lze zjistit jak daná věc dopadne.

A jakou tattvu jsem si vybrala? Samozřejmě tattvu Prthiví, která má tento význam:

Zemská tattva přináší radost, lásku, úspěch i zisky. Jednání, která mají mít dlouhodobé důsledky, přinesou prospěch vždy, když jsou zahájena za této tattvy, neboť zemský element je nejpříznivější pro jakékoliv světské podnikání. Peníze uložené v této době přinesou vždy vysoké výnosy. Vše, co si má udržet trvalou hodnotu, má se začít v době prthiví tattvy. Rovněž tak jednání na úřadech bývá úspěšné a vstup do nového domova šťastný. Chcete-li stavět dům, položte jeho základní kámen právě teď.

Jak jsem vybrala pro mne správný den a hodinu polohy planet, aby byly tam kde mají být přímo za vlády zvolené tattvy? Nejdříve jsem si našla fáze této tattvy a pak jsem v programu Astrolog sledovala kdy bude Jupiter, který naděluje finance, ve druhém domě (dům zisků a financí). Když jsem zjistila, že od 15:02 do 15:26 hod., za vlády tattvy Prthiví je ve druhém domě Jupiter i bod štěstí nebylo co řešit, takové postavení se nevyskytne každý den.

Za 5 dnů nadešel den „D“. Celý den jsem nebyla ve své kůži a měla jsem neblahé předtuchy, že to úplně přesně neklapne, vyhledala jsem si další fázi té stejné tattvy. Původní začínala v 15:02 a končila v 15:26 hod., další její fáze začínala v 17:02 a končila v 17:26 hod..

A jak jsem tušila a můj šestý smysl mě opět nezklamal, problémy nastaly hned jak jsem dorazila k brokerovi. Musela jsem čekat i přesto, že jsem byla objednaná na 15:00, začala jsem být nervózní a přemýšlela jak to zařídit abych smlouvu podepsala těsně po 17. hodině, tedy v další fázi tattvy. Na katastrofický scénář naštěstí nedošlo. Jednání začalo v 15:15 hod., tedy 7 minut před skončením vlády tattvy Prithiví a to stačilo k tomu, aby byly splněny podmínky účinku tattvy, tedy zahájení jednání se opravdu stihlo včas. Vím, že žádná jiná tattva není tak vhodná, jako ta kterou jsem vybrala.

 

Samozřejmě vím, že nejvíc bude záležet na mě, ale taky vím, že úspěšní podnikatelé si bez předpovědi astrologa nedojdou ani tam kam chodil Císař pán pěšky.

Reálný účet je založen a jak to bude probíhat a zda budu mít kliku nebo budu dělat chyby, to se uvidí.

Zlata991


P.S.

Zpočátku jsem zde něco o mém reálném obchodování i napsala, ale po čase jsem to smazala, protože to nešlo popsat tak, abych nenapsala kolik dělal můj zisk , a to pak bylo úplně zbytečné články tohoto typu sem dávat. Tak jen pro ty kdo chtějí vědět jak se mi daří, uvádím, že skvěle.

Web pro milionáře © 2008-2020 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode